Koenzym Q10 na dziąsła i zęby, żel rozgrzewający dla dzieci, dermomaseczki odmładzające, jesienny makijaż. O tym w ogrodowej scenerii siedziby IMR advertising by PR mówili eksperci w kolejnej odsłonie kampanii edukacyjnej zatytułowanej „Witamina młodości z najwyższym znakiem jakości”.
Zanim licznie przybyła dziennikarska brać przeniosła się do ogrodu degustować jesienne smakołyki przygotowane tradycyjnie już przez smakoszy z IMR, w salonie miały miejsce arcyciekawe prezentacje naukowe.
W ostatnim etapie kampanii promocyjnej realizowanej dla Polfy Łódź stomatolog Michał Szumański przypomniał nagminnie zaniedbywane prawdy oczywiste dotyczące higieny jamy ustnej, ze szczególnymi zaleceniami, jak optymalnie myć zęby i o czym może świadczyć białawy nalot na języku. Profilaktyce dobrze służą pasty do zębów, żele i tabletki do ssania z koenzymem Q10 produkowane w łódzkiej Polfie.
Doktora Szumańskiego wsparła Anna Ziarkowska z Polfy Łódź przedstawiając wyniki programu badawczego zatytułowanego „Sensilab Q10 Sensitive dla zdrowych zębów i dziąseł”. Badanie potwierdziło właściwości koenzymu Q10 we wspomaganiu leczenia chorób przyzębia.
Uczestniczki warsztatów prasowych otrzymały vouchery upoważniające do bezpłatnych konsultacji stomatologicznych oraz usunięcia kamienia nazębnego. Ponadto: preparaty Sensilab Q10 Sensitive na pełną kurację.
Dr Jacek Klocek, współpomysłodawca hipoalergicznego żelu rozgrzewającego dla dzieci Pumo Vap bebe firmy Perffarma, udowodnił, że chore dzieci nie będą się opierały, gdy troskliwi rodzice przy pomocy żyrafy wyjaśnią im, że pomarańczowy żel łagodzi objawy infekcji, a także ułatwia oddychanie i zasypianie. Pan doktor pokazał rysunkową ulotkę z chorą żyrafą, która poczuła się znacznie lepiej po zastosowaniu Pumo Vap bebe. Pedagogiczno-obrazkowe podejście do małych pacjentów ma ułatwić rodzicom ich naleczanie.
Temperatura zainteresowania znacznie się podniosła, gdy Anna Cybulska z Prestige Studio przystąpiła do prezentacji odmładzających dermomaseczek, które wypróbowała na własnej twarzy. Jak wykazała praktyka, dermomaski z Laboratorium L`biotica to kosmeceutyki stymulujące skórę do walki z głównymi oznakami starzenia. Z powodzeniem mogą je stosować alergicy, tak kobiety, jak i mężczyźni.
Nie mniejsze zaciekawienie wzbudziła Marta Pawlik-Antoniak, która teoretycznie i praktycznie – wykonując makijaże na twarzach chętnych dziennikarek – pokazała nowości kosmetyczne firmy Golden Rose, m.in. pudry prasowane z witaminami i filtrami przeciwsłonecznymi oraz jedwabiste róże do policzków, a także Graffiti Nail Art do stylizacji paznokci.
Tak się miała część oficjalna.
Jak to już na trwale zapisało się w tradycji spotkań w IMR advertising by PR , nadszedł czas poczęstunku wymyślonego i przygotowanego przez smakoszy agencyjnych. Częstowano, m.in. wytrawnym tortem paprykowym, makaronem penne ze świeżymi kurkami, mięsno-warzywnym ragout, domowymi wędlinami, różnorodnością jesiennych sałat na zimno i na ciepło oraz owocowymi deserami. Na poprawienie trawienia, co też już jest agencyjną specyfiką, Agnieszka Szulc przygotowała drinki w optymistycznym kolorze śródziemnomorskiego nieba.
Partnerem kulinarnym śniadania była firma Visana, która dostarczyła kilkanaście rodzajów przypraw w dobrym smaku. Żadna z nich nie zawiera glutaminianu sodu. Największym powodzeniem cieszyła się Przyprawa do Chleba z Masłem Casablanca, wywodząca się z Orientu. To nowość na polskim rynku sporządzona z prażonego sezamu, cebuli, maku, ziół i odrobiny soli kamiennej. Świeży chleb staropolski, posmarowany prawdziwym masłem i posypany przyprawą został z apetytem zdegustowany i pozytywnie oceniony przez wszystkich gości. Przyprawy Visany zostały też użyte do przyrządzenia niektórych potraw, a przede wszystkim do grillowanych szaszłyków.
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/wyzwanie-dla-jesiennej-kobiety